Produktų grąžinimo tvarka

Priimdami prekę patikrinkite pakuotę ar ji nėra pažeista. Jei pakuotė pažeista, privalote tai atžymėti siuntos priėmimo – perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Jeigu matote, kad prekė sugadinta ar gali būti sugadinta, prašome tokios prekės nepriimti ir susisiekti su mumis.

Garantija ir prekių grąžinimas:

Vartotojams http://www.inspekcija.lt/index.php?id=165

Nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės ne maisto prekės
– parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai gaminiai
– fotografijos ir kinematografijos prekės, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai
– audiniai, kiliminės grindų dangos, išskyrus kilimus ir kilimėlius
– megzti ar/ir siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai
– kūdikių drabužėliai
– pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai
– liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai
– perlai, brangakmeniai, taurieji metalai bei jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją
– mašinos ir mechaniniai įrenginiai, elektros mašinos ir įrenginiai
– garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai
– antžeminio transporto priemonės, laivai, valtys ir plaukiojantys įrenginiai
– optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai
– laikrodžiai
– muzikos instrumentai
– ginklai ir šaudmenys
– baldai
– patalynės reikmenys
– šviestuvai
– žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis

Netinkamos kokybės ne maisto prekių grąžinamas

Kai nenustatytas prekės kokybės garantijos terminas – vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo dienos.
Jei pardavėjo ar gamintojo nustatytas garantinis terminas trumpesnis nei 2 metai – vartotojas pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės turi teisę pareikšti per nustatytą garantinį terminą, bet ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos.
Kai nustatytas garantijos terminas yra ilgesnis nei 2 metai – reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami per nustatytą garantijos terminą.
Kaip kreiptis į pardavėją, įsigijus netinkamos kokybės prekę?
Vartotojas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pastebėjęs prekės kokybės trūkumus ir manydamas, kad jo teisės buvo pažeistos, į pardavėją nurodydamas savo reikalavimą kreipiasi raštu.

Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų:
– pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke

– per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus
– atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas
– atitinkamai sumažinti prekės kainą
– gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą
Vartotojo reikalavimų vykdymas
Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

Jei pardavėjas nevykdo teisėtų vartotojo reikalavimų
Vartotojas turi teisę raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos bei jos teritorinius padalinius dėl savo teisių gynimo

Reikalingi dokumentai
Vartotojas turi saugoti pirkimą patvirtinantį, garantiją suteikiantį dokumentą ir pateikti jų kopijas gindamas savo teises.

Shopping Cart
Scroll to Top